Чабан-Чайка Світлана Володимирівнакандидат педагогічних наук, доцент кафедри музичного мистецтва Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка, очільник міського осередку Національної спілки кобзарів України, член Національної всеукраїнської музичної спілки України. Викладає дисципліни: “Основний музичний інструмент та концермейстерський клас”, “Оркестровий клас”, “Методика роботи з шкільними творчими колективами”, “Практикум роботи зі шкільними вокальними та народно-інструментальними колективами”, “Історія кобзарсько-бандурного виконавства”, “Інструментально-виконавська майстерність”, “Додатковий музичний інструмент”.

Автор понад 100 наукових публікації, монографії «Формування професійно-педагогічного інтересу студентів до української народної музичної творчості». У творчому доробку – власні твори, переклади та аранжування народних пісень для ансамблів бандуристів. У складі дуету «Собор» стала лауреатом конкурсів «Під срібний дзвін», «Вересаєве свято», «Срібні струни», «Червона калина», «Подільський піснецвіт» та ін. Сфера наукових інтересів – український музичний фольклор, народознавство, українська міфологія, кобзарознавство.

 Список наукових праць

  1. Aliksiichuk, O., Borysova, T., Priadko, O., Kuziv, M., Kartashova, Z., & Chaban-Chaika, S. (2024). Formation of intercultural competence of future music teachers. Multidisciplinary Science Journal6, 2024ss0211. https://doi.org/10.31893/multiscience.2024ss0211
  2. Чабан-Чайка С.В. Естетично-педагогічне значення української дитячої літературно-музичної творчості. Наукові записки. Серія «Психолого-педагогічні науки» (Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя) / за заг. ред. В. В. Бурназової. Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2022. № 4. С. 39-46. https://doi.org/10.31654/2663-4902-2022-PP-4
  3. Psychological and pedagogical bases of students’ interest in Ukrainian children’s folklore (Психолого-педагогічні основи формування інтересу учнів до українського дитячого фольклору) /Problems of theory and methodology work of higher education in Ukraine: Monograph edited by prof. Oleg Mikhailychenko. Beau Bassin / Germany: LAP LAMBERT Academic Publishing. 2022. Р.156-181. Проблеми теорії та методики роботи вищої освіти в Україні: Монографія за редакцією проф. Олега Михайличенко. БоБасен / Німеччина: LAP LAMBERT Academic Publishing. 2022. С.156-181
  4. Чабан-Чайка С.В. Твори для бандури та ансамблю бандуристів. Навчально-методичний посібник. Кам’янець-Подільський: ПП Буйницький О.А. , 2022 р. 128 с.  4. Чабан-Чайка С.В. Колективне музикування учнів початкової школи у оркестрі дитячих музичних інструментів на уроках мистецтва. Навчально-методичний посібник. Кам’янець-Подільський: видавець ПП Волощук В.О., 2022, 72 с. (у співавторстві з О. Аліксійчук)
  5. Чабан-Чайка С.В. Основні завдання у розвитку музичних знань та творчих компетентностей школярів на уроках мистецтва. Атуальні проблеми наступності дошкільної і початкової освіти : збірник матеріалів VІІІ Міжнародної науково-практичної конференції. Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, кафедра теорії та методик дошкільної освіти ; [відпов. секр. К. І. Демчик]. Кам’янець-Подільський : Видавець Ковальчук О.В., 2022. С. 101-104;
  6. Чабан-Чайка С.В. Естетико–педагогічне значення української народної музичної творчості у вихованні молодших школярів. Наукові праці Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка: збірник за підсумками звітної наукової конференції викладачів, докторантів і аспірантів. [Електронний ресурс]. Кам’янець-Подільський: Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2022. Вип. 21. С. 187-189; 
  7. Чабан-Чайка С.В. Формування інтересу майбутніх учителів мистецтва до занять у народно-інструментальному колективі засобами української народної музичної творчості. Актуальні проблеми мистецької підготовки майбутнього вчителя (ІХ школа методичного досвіду): матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю, , 22-23 листопада 2022 року. Вінниця, 2022. С. 360-363.(у співавторстві з О. Аліксійчук)
  8. Чабан-Чайка С.В. Музично-естетичне виховання майбутніх учителів музичного мистецтва засобами української народної пісні. Збірник матеріалів VІ Міжнародної науково-практичної конференції «Микола Леонтович і сучасна освiта та культура» (до 145-річчя від дня народження композитора). 12-13 грудня 2022 року [Електронний ресурс] / [ред. кол. Віктор Лабунець, Майя Печенюк, Тарас Пухальський]. Кам’янецьПодільський: Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2023. С. 118-121
  9. Чабан-Чайка С.В. Формування професійно-педагогічного інтересу у майбутніх учителів мистецтва до традиційної музично-педагогічної творчості. Фахова підготовка вчителя в умовах Нової української школи : колективна монографія / за ред. Н.В. Бахмат, Н.В. Гудими, О.В. Ковальчук, С.З. Романюк. Київ: Міленіум, 2021. С. 230-240
  10. Чабан-Чайка С.В. Багатогранні можливості бандурного виконавства. Наукові записки. Серія «Психолого-педагогічні науки» (Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя) / за заг. ред. В. В. Бурназової. Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2021. № 2. С. 134-140. (Index Copernicus International, категорія Б.).http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/2152
  11. Чабан-Чайка С.В. Урок музичного мистецтва – основна форма музичної освіти учнів загальноосвітніх шкіл. Наукові записки. Серія «Психолого-педагогічні науки» (Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя) / за заг. ред. Т.М. Турчин. Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2020. № 1. С. 85-91. (Index Copernicus).
  12. Чабан-Чайка С.В. Жанрове розмаїття української народно-пісенної музичної творчості. Педагогічна освіта: теорія і практика: Збірник наукових праць / Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка; інститут педагогіки НАПН України [гол. ред. Лабунець В.М.]. Вип. 27(2-2020). Ч.2. Кам’янець-Подільський, 2020. С. 179-186. (Index Copernicus).https://doi.org/10.32626/2309-9763.2019-27-0.262-268
  13. Чабан-Чайка С.В. Специфіка проведення уроків музичного мистецтва з учнями початкових класів. Педагогічна освіта: теорія і практика: Збірник наукових праць / Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка; інститут педагогіки НАПН України [гол. ред. Лабунець В.М.]. Вип. 26 (1-2019). Ч.2. Кам’янець-Подільський, 2019. С. 181-186. (Index Copernicus).http://pedosv.kpnu.edu.ua/issue/view/10159DOI: https://doi.org/10.32626/2309-9763.2019-26-24) Чабан-Чайка С.В. Виховне та педагогічне значення українського дитячого музичного фольклору. Педагогічна освіта: теорія і практика: Збірник наукових праць / Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка; інститут педагогіки НАПН України [гол. ред. Лабунець В.М.]. Вип. 26 (1-2019). Ч.2. Кам’янець-Подільський, 2019. С. 175-181. (Index Copernicus).http://pedosv.kpnu.edu.ua/issue/view/10159

    DOI: https://doi.org/10.32626/2309-9763.2019-26-2

  14. Чабан-Чайка С.В. Українська народна музична творчість як головний чинник формування інтересу до занять в ансамблі бандуристів. Наукові записки. Серія «Психолого-педагогічні науки» (Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя) / За заг. ред. проф. Є.І. Коваленко. Ніжин: НДУ ім. М.Гоголя, 2019. Вип. 1. С. 89-95. (Index Copernicus).DOI 10.31654/2663-4902-2019-РР-1-68-74
  15. Чабан-Чайка С.В. Педагогічне значення української народної пісенної творчості у вихованні особистості. Педагогічна освіта: теорія і практика: Збірник наукових праць / Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка; інститут педагогіки НАПН України [гол. ред. Лабунець В.М.]. Вип. 22 (1-2017). Ч.2. Кам’янець-Подільський, 2017. С. 130-134. (Index Copernicus).
    http://pedosv.kpnu.edu.ua/issue/view/11371

    DOI: https://doi.org/10.32626/2309-9763.2017-22-2
  16.  Чабан-Чайка С.В. Формування інтересу у студентів педагогічного факультету до української народної музичної творчості на заняттях в ансамблі бандуристів. Педагогічна освіта: теорія і практика: Збірник наукових праць / Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка; інститут педагогіки НАПН України [гол. ред. Лабунець В.М.]. Вип. 24 (1-2018). Ч.2. Кам’янець-Подільський, 2018. С. 181-187. (Index Copernicus).
    http://pedosv.kpnu.edu.ua/issue/view/11367

    DOI: https://doi.org/10.32626/2309-9763.2018-24-2
  17.  Чабан-Чайка С.В. Формування в майбутнього вчителя музичного мистецтва професійно-педагогічного інтересу до музикування в ансамблі бандуристів Інструментальна підготовка майбутнього вчителя музичного мистецтва: теорія та методика: монографія / Авт. кол.; за заг. ред. В.М. Лабунця. Кам’янець-Подільський: Редакційно-видавничий відділ Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка, 2017. С. 113-129.


Публікації в електронних журналах та платформах електронної літератури