Карташова Жанна Юріївна –
кандидат педагогічних наук, доцент кафедри музичного мистецтва Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка.

Читає навчальні курси: “Гармонія”, “Основний музичний інструмент та концертмейстерський клас”, “Інструментально-виконавська майстерність”, “Ансамблева гра”, “Теорія музики”, “Додатковий музичний інструмент”, “Методика навчання гри на музичному інструменті”

Освіту здобувала у музичному училищі імені Садирхона Хафіза в місті Ленінобад та Таджицькому державному інституті мистецтв імені М. Турсун-Заде.

У 2012 році захистила дисертаційне дослідження на тему: “Методика фахової підготовки майбутніх учителів музики в процесі інтеграції музично-виконавських дисциплін” (науковий керівник: кандидат педагогічних наук, професор, заслужений діяч мистецтв України А.Г. Болгарський), у Національному педагогічному університеті імені М.П. Драгоманова. Присвоєно науковий ступінь кандидата педагогічних наук за спеціальністю 13.00.02 – теорія та методика навчання музики і музичного виховання.

У науковому доробку налічується понад 40 наукових праць.

Список наукових праць

  1. Впровадження комп’ютерних технологій навчання у процесі фахової підготовки майбутнього вчителя музичного мистецтва Педагогічна освіта: теорія і практика: Збірник наукових праць / Кам’янецьПодільський національний університет імені Івана Огієнка; Інститут педагогіки НАПН України [гол. ред. Бахмат Н.В.]. Вип. 34 (1−2023). Київ: Міленіум, 2023. С. 290-302 (Index Copernicus), категорія Б. http://pedosv.kpnu.edu.ua/issue/view/16849

  2. Педагогічна діяльність учителів музики (зі знанням англійської мови) в умовах дистанційної форми організації навчального процесу Pedagogical Activity of Music Teachers Organizing the Educational Process. World Journal of English Language.  Volume 13,  issue 4, Pages 1-7, 2023 (Scopus) Всесвітній журнал англійської мови. Т.14, № 4, (2023) https://www.sciedupress.com/journal/index.php/wjel/issue/view/1185
  3. Формування готовності майбутнього вчителя музичного мистецтва до творчо-інтерпретаційної роботи зі шкільними інструментальними колективами Педагогічна освіта: теорія і практика: Збірник наукових праць / Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка; Інститут педагогіки НАПН України [гол. ред. Бахмат Н.В.]. Вип. 33 (2-2022). Київ: Міленіум, 2022. С.126-136. (Index Copernicus), категорія Б. http://pedosv.kpnu.edu.ua/article/view/272364
  4. Методичні орієнтири підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва до інноваційної діяльності в процесі інструментально-виконавського навчання Педагогічна освіта: теорія і практика: Збірник наукових праць / Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка; Інститут педагогіки НАПН України [гол. ред. Бахмат Н.В.]. Вип. 32 (1-2022). Київ: Міленіум, 2022. С. 273-285. (Index Copernicus), категорія Б
    http://pedosv.kpnu.edu.ua/article/view/259574
  5. Компетентнісно орієнтований підхід до підготовки вчителя музичного мистецтва: проблеми теорії та практики. Інноваційна педагогіка / Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій [гол. ред. Терешкінас А.]. Випуск 38. Одеса: Видавничий дім «Гельветика», 2021. С. 144-147. (Index Copernicus), категорія Б.
    http://www.innovpedagogy.od.ua/archives/2021/38/30.pdf
  6. Самостійна робота майбутнього вчителя музичного мистецтва у процесі інструментально-виконавської підготовки. Педагогічна освіта: теорія і практика: Збірник наукових праць / Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка; Інститут педагогіки НАПН України [гол. ред. Бахмат Н.В.]. Вип. 30 (1-2021). Київ: Міленіум, 2021. С. 262-271. (Index Copernicus), категорія Б.
    http://pedosv.kpnu.edu.ua/issue/view/14150
  7. Формування готовності майбутнього вчителя музичного мистецтва до просвітницько-педагогічної діяльності на засадах застосування інноваційних технологій. Педагогічна освіта : теорія і практика : Збірник наукових праць / Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка; Інститут педагогіки НАПН України [гол. ред. Бахмат Н.В.]. Вип. 31 (2-2021). Київ: Міленіум, 2021. С.171-181 (Index Copernicus), категорія Б.
    http://pedosv.kpnu.edu.ua/issue/view/15095
  8. Формування готовності майбутнього вчителя музичного мистецтва до інноваційної діяльності як педагогічна проблема. Педагогічна освіта: теорія і практика: Збірник наукових праць / Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка; Інститут педагогіки НАПН України [гол. ред. Бахмат Н.В.]. Вип. 29 (2-2020). Київ: Міленіум, 2020. С. 294-305 (Index Copernicus), категорія Б.
    http://pedosv.kpnu.edu.ua/issue/view/13537
  9. Діагностика фахової підготовки студентів мистецьких факультетів у процесі інтеграції інструментально-виконавських дисциплін. Педагогічна освіта: теорія і практика : Збірник наукових праць / Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка; Інститут педагогіки НАПН України [гол. ред. Лабунець В.М.]. Вип.25 (2-2018). Ч.2. Кам’янець-Подільський, 2018. С. 29-35
    http://pedosv.kpnu.edu.ua/issue/view/9185
  10. Поетапна методика фахової підготовки майбутніх вчителів музичного мистецтва в процесі інтеграції інструментально-виконавських дисциплін. Педагогічна освіта: теорія і практика : Збірник наукових праць / Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка; Інститут педагогіки НАПН України [гол. ред. Лабунець В.М.].  Вип.25 (2-2018). Ч.2.  Кам’янець-Подільський, 2018. С. 40-47
    http://pedosv.kpnu.edu.ua/issue/view/9185
  11. Аспекти організації самостійної роботи майбутнього вчителя музичного мистецтва в процесі вивчення інструментально-виконавських дисциплін. Педагогічна освіта: теорія і практика : Збірник наукових праць / Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка; Інститут педагогіки НАПН України [гол. ред. Лабунець В.М.].  Вип.27 (2-2019).  Кам’янець-Подільський, 2019.  С. 191-196
    http://pedosv.kpnu.edu.ua/issue/view/11297
  12. Формування музичного смаку майбутнього вчителя музичного мистецтва в процесі інструментально-виконавської підготовки. Педагогічна освіта: теорія і практика : Збірник наукових праць / Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка; Інститут педагогіки НАПН України [гол. ред. Лабунець В.М.].  Вип.24 (1-2018). Ч.2. Кам’янець-Подільський, 2018. С. 69–75. Index Copernicus
    http://pedosv.kpnu.edu.ua/issue/view/11367
  13. Формування виконавської майстерності майбутнього вчителя музичного мистецтва в ансамблевому класі. Педагогічна освіта: теорія і практика : Збірник наукових праць / Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка; Інститут педагогіки НАПН України [гол. ред. Лабунець В.М.]. Вип.26 (1-2019).  Ч.2.  Кам’янець-Подільський, 2019. С. 90-94
    http://pedosv.kpnu.edu.ua/issue/view/10159


Публікації в електронних журналах та платформах електронної літератури