Лаврентьєва Надія Володимирівна – кандидат педагогічних наук, викладач кафедри музичного мистецтва. У 2009 році закінчила магістратуру в Кам’янець-Подільському національному університеті імені Івана Огієнка за  спеціальністю «Педагогіка і методика середньої освіти. Музика». Кваліфікація: «викладач музичного інструменту, вчитель музики». 

Викладає дисципліни – “Основний музичний інструмент та концермейстерський клас”, “Додатковий музичний інструмент”, “Інструментально-виконавська майстерність”

Список наукових праць

  1. Nadiia Lavrentieva. Higher art education in the European Union: Innovative technologies. Eduweb-revista de tecnologia de informacion y comunicacion en educacion. 2023. v.17, n.2. P. 234-243. (Web of Science Core Collection), категорія А.
  2. Боршуляк А. М., Лаврентьєва Н. В. Бах – Б.Яворський – М.Леонтович: символічні перетини творчості. Актуальні питання гуманітарних наук: міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка. Дрогобич: Видавничий дім «Гельветика», 2023. № 61. С. 71–76. Фахове видання (Index Copernicus). http://www.aphnjournal.in.ua/archive/61_2023/part_1/12.pdf
  3. Боршуляк А. М., Лаврентьєва Н. В. Сучасне українське мистецтво як засіб формування національної свідомості підлітків.    Педагогічна освіта: теорія і практика. Київ: Міленіум, 2023. Випуск 34. С. 147–158. Фахове видання (Index Copernicus), категорія Б. http://pedosv.kpnu.edu.ua/issue/view/16849
  4. Боршуляк А., Лаврентьєва Н. Естрадно-джазові твори українських композиторів для фортепіано: Навчальний посібник. Кам’янець-Подільський: Видавець ПП Волощук В.О., 2023. 124 с. URI:http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/7535
  5. Лаврентьєва Н.В. Використання мультимедійних технологій на уроках музичного мистецтва в умовах дистанційного навчання. Молодь і ринок. №5 (203). 2022. С. 122–128. (Index Copernicus, фаховий), категорія Б.
  6. Лаврентьєва Н. В. Проблеми та особливості роботи концертмейстера в умовах дистанційного навчання. Педогогічна освіта: теорія і практика: збірник наукових праць /Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка; Інститут педагогіки НАПН України [гол.ред. Бахмат Н.В.]. Вип.31(2-2021). Київ: Міленіум, 2021. (Index Copernicus). С. 186-196 http://pedosv.kpnu.edu.ua/article/view/251320
  1. Лаврентьєва Н. В. Розвиток творчого мислення в контексті змісту професійної освіти студентів факультетів музичного мистецтва. Педогогічна освіта: теорія і практика: збірник наукових праць /Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка; Інститут педагогіки НАПН України [гол.ред. Бахмат Н.В.]. Вип. 29(2-2020). Київ: Міленіум, 2020. (Index Copernicus). С. 305-319. http://pedosv.kpnu.edu.ua/issue/view/13537
  1. Лаврентьєва Н. В. Педагогічна діагностика рівнів сформованості творчого мислення майбутнього вчителя музики в процесі інструментально-виконавської підготовки. / Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 14: Теорія і методика мистецької освіти. М-во освіти і науки України. Нац.пед.ун-т ім. М. П. Драгоманова. Київ. Видавницво НПУ імені М. П. Драгоманова, 2016. Вип 21 (26). С. 59-67. http://enpuir.npu.edu.ua:8080/handle/123456789/19362
  1. Лаврентьєва Н. В. Творче мислення майбутнього вчителя музики в контексті змісту його професійної підготовки. / Педагогічна освіта : теорія і практика : Збірник наукових праць. Кам’янець-Подільський: Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка; Інститут педагогіки НАПН України[гол. ред.Лабунець В. М.], 2016. С.76-83. http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/19314/browse?type=title
  1. Лаврентьєва Н. В. Структурно-функціональна модель формування творчого мислення майбутнього вчителя музики в процесі інструментально-виконавської підготовки. / Професіоналізм педагога: теоретичні й методичні аспекти: наукове електронне видання: зб.наук. Праць ДВНЗ “ДДПУ” [гол.ред.проф. С. О. Омельченко, відп.ред.проф. Л. Г. Гаврілова.]Слов’янськ: ДДПУ, 2016. Вип. 4, р. С.236-247. http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/14429
  2. Лаврентьєва Н. В. Стурктурно-функціональна модель творчого мислення студентів факультетів мистецьких дисциплін та її реалізація у процесі інструментально-виконавської підготовки. Інструментальна підготовка майбутнього вчителя музичного мистецтва: теорія і практика: монографія [автор. кол., за заг. ред. В.М.Лабунця]. Кам’янець-Подільський: редакційно-видавничий відділ Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка, 2017 р. С. 69-95
  3. Лаврентьєва Н. В Formation of creative thinking of future specialists of musical art in the conditions of integration.Improving living standards: current opportunities and limitations: Collective monograph/ Wojciech Duczmal Iryna Ostopolets, Opole 2020, 594. p. 480 – 494.
  4. Лаврентьєва Н. В. Педагогічна діагностика рівнів сформованості творчого мислення майбутнього вчителя музики в процесі інструментально-виконавської підготовки. / Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 14: Теорія і методика мистецької освіти. М-во освіти і науки України. Нац.пед.ун-т ім. М. П. Драгоманова. Київ. Видавницво НПУ імені М. П. Драгоманова, 2016. Вип 21 (26). С. 59-67.
  5. Лаврентьєва Н. В. Методичне мислення вчителя музики як невід’ємна складова його професійної методичної діяльності. / Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 14: Теорія і методика мистецької освіти. М-во освіти і науки України. Нац.пед.ун-т ім. М. П. Драгоманова. Київ.Вид-во НПУ ім.М. П. Драгоманова. 2015. Вип 17 (22)., С.67-72.
  6. Лаврентьєва Н. В. Методичне мислення та методична майстерність учителя: сутність та взаємозалежність. / Сучасні інформаційні технолгії та інноваційні методики навчання у підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. Київ-Вінниця: Товариство фірма “Планер”, 2015. І. Вип.41. С. 380-385.


Публікації в електронних журналах та платформах електронної літератури