26 жовтня у групах ММ1-М22, OMx1-M22, RTM1-M22 для студентів магістратури проведено круглий тіл «Академічна доброчесність у виконанні наукових досліджень галузі мистецької освіти» (захід провела проф. канд, пед наук Печенюк М.А.)
Мета заняття: Спонукати до доброчесної у підготовці до написання маґістерських робіт та підготовці до занять, актуалізувати серед студентів знання академічної доброчесності.
Розглядали наступні питання:
– академічний плагіат (оприлюднення чиїхось результатів дослідження як власних або тексту без вказання авторства);
– самоплагіат (опублікування власних раніше опублікованих наукових результатів як нових);
– фабрикація (вигадування даних чи фактів);
– фальсифікація (відома зміна чи модифікація вже наявних даних, що стосуються освітнього процесу чи наукових досліджень);
– списування;
– обман;
– хабарництво;
– необ’єктивне оцінювання;
– вплив на викладачів, щоб він здійснив необ’єктивне оцінювання.

 

Академічна доброчесність як одна із основних компонент освітнього процесу