СКАЖЕМО НІ НАСИЛЛЮ! Розуміння та протидія насиллю

СКАЖЕМО НІ НАСИЛЛЮ! Розуміння та протидія насиллю

8 травня 2024 р. здобувачі вищої освіти освітньо-кваліфікаційного рівня “магістр” та “бакалавр” спеціальності 014 Середня освіта (Музичне мистецтво) взяли участь у профілактичному майстеркласі  «СКАЖЕМО НІ НАСИЛЛЮ! Розуміння та протидія насиллю», проведеному соціально-психологічною службою університету. Усі учасники заходу отримали можливість: 1.

Запрошуємо на творчий звіт-концерт “Скарби Івасюка”

Запрошуємо на творчий звіт-концерт “Скарби Івасюка”

    Запрошуємо на творчий звіт-концерт “Скарби Івасюка” за участю Народної хорової капели “Мелос” (керівниця та диригентка –  Любов Мартинюк) та студентів класу постановки голосу доцентки кафедри музичного мистецтва Любові Мартинюк. Концертна програма присвячена 75-річчю від дня народження Володимира Івасюка,

Сертифікатна програма «Створення інклюзивного середовища в закладах загальної середньої освіти»

Сертифікатна програма «Створення інклюзивного середовища в закладах загальної середньої освіти»

Впродовж квітня 2024 року викладачі кафедри музичного мистецтва: кандидат педагогічних наук, доцент Олена Аліксійчук, кандидат педагогічних наук, доцент Тетяна Борисова, кандидат педагогічних наук, доцент Людмила Воєвідко, кандидат педагогічних наук, старший викладач Тарас Пухальський  в Кам’янець-Подільському національному університеті імені Івана Огієнка

Майстер-клас «Формувальне оцінювання на уроках мистецтва в Новій українській школі: проблеми впровадження та шляхи вирішення»

Майстер-клас «Формувальне оцінювання на уроках мистецтва в Новій українській школі: проблеми впровадження та шляхи вирішення»

30 квітня 2024 р. відбувся майстер-клас «Формувальне оцінювання на уроках мистецтва в Новій українській школі: проблеми впровадження та шляхи вирішення» для здобувачів спеціальності 014 Середня освіта (Музичне мистецтво).

Оголошення

30 квітня о 12. 00 буде проведено майстер-клас «Формувальне оцінювання на уроках мистецтва в Новій українській школі: проблеми впровадження та шляхи вирішення» для здобувачів спеціальності 014 Середня освіта (Музичне мистецтво).

Стартап-проєкт «Profe-box»

Стартап-проєкт «Profe-box»

    Викладачі Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка різних факультетів та кафедр, зокрема: викладач педагогічного факультету, кандидат педагогічних наук, доцент кафедри музичного мистецтва Олена Аліксійчук, викладач факультету фізичної культури завідувач кафедри фізичної реабілітації та медико-біологічних основ фізичного виховання, кандидат

«ПОДІЛЬСЬКА ЛІРА – 2024»

«ПОДІЛЬСЬКА ЛІРА – 2024»

НАШ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД НАГОРОДЖЕНИЙ ГРАН-ПРІ! 25 квітня студенти спеціальності «Музичне мистецтво» взяли участь у Відкритому фестивалі-конкурсі творчо обдарованої молоді серед навчальних закладів України «ПОДІЛЬСЬКА ЛІРА – 2024» під назвою «ПРИРЕЧЕНІ НА ПЕРЕМОГУ», що відбувся на базі навчально-реабілітаційного закладу вищої освіти

Дотримання академічної доброчесності – кодекс честі сучасного освітянина

Дотримання академічної доброчесності – кодекс честі сучасного освітянина

👨‍🎓17 квітня 2024 р. кандидатка педагогічних наук, доцентка, доцентка кафедри музичного мистецтва К-ПНУ імені Івана Огієнка Людмила Воєвідко провела бесіду з теми: «Академічна доброчесність – основна ознака сучасного освітнього середовища» із здобувачами / здобувачками другого (магістерського) рівня вищої освіти освітньо-професійної

Вебінар «Особливості навчально-методичного забезпечення уроків інтегрованого курсу «Мистецтво» у Новій українській школі»

Вебінар «Особливості навчально-методичного забезпечення уроків інтегрованого курсу «Мистецтво» у Новій українській школі»

16 квітня на кафедрі музичного мистецтва відбувся методичний вебінар для здобувачів вищої освіти «Особливості навчально-методичного забезпечення уроків інтегрованого курсу «Мистецтво» у Новій українській школі».

У дні студентської науки робота секції «МУЗИЧНЕ МИСТЕЦТВО» проходила 9 квітня у двох підсекціях – «Вокально-хорові дисципліни та методики їх викладання» та «Теорія, історія музики і гри на музичних інструментах». Всього заслухано 30 доповідей студентів і магістрантів. На пленарному засіданні